Dudás Krisztina a Magyar Turizmus Zrt. új marketingigazgatója

Új vizeken

[mennyei] publikálva: 2011-01-14 00:00:00 | Nyomtatásprint

hírkép

Dudás Krisztina a Magyar Turizmus Zrt. új marketingigazgatója.


1988-ban szerezte kereskedelmi üzemgazdász diplomáját a Kereskedelmi és Gazdasági Főiskolán, majd 2001-ben, a University of Manchesteren folytatott tanulmányokat marketingtervezés és kontroll, integrált marketingkommunikáció szakirányon. 2002 és 2010 között számos külföldi, illetve hazai marketing és kommunikációs szakmai továbbképzés (többek között Oneworld Management - New York és Vancouver; Marketing Forum Europe - Anglia; vezetői fejlesztési tréning Belgiumban; kommunikációs szeminárium és tréning Ausztriában; Amadeus Airline Ticketing Budapesten.) keretében bővítette ismereteit munkája mellett.

Eddigi szakmai pályafutása is következetesen az értékesítés és a marketing szakterületéhez kötődött. Gyakorlati tudásának megalapozását a Next Computer Kft.-nél kezdte 1988-ban értékesítési menedzserként, 1992-től a Tetra Pak Hungária Rt. marketingmunkatársaként, kereskedelmi és fogyasztói promóciós akciók megszervezése mellett, többek között márkaorientált marketingprogramok kidolgozásáért volt felelős. 1994-től a Pepsi Cola kereskedelemfejlesztési igazgatójaként már a kereskedelemmel kapcsolatos marketingtevékenységet irányította egyszemélyi felelősként. 1996-tól 1998-ig az ING Bank marketing főosztályvezetői pozícióját töltötte be, majd 1998 és 2000 között a Vivendi Telecom Hungary marketingkommunikációs menedzsere.

Ebben a munkakörben is egyszemélyi felelősség hárult rá a helyi távközlési szolgáltatók, valamint az üzleti kommunikációs vállalat marketingkommunikációs tevékenységéért. Feladata volt többek között a marketingkommunikációs terv kidolgozása és végrehajtása, a márkaépítés és márkakommunikáció irányítása. 2000-től az IBM Magyarország Kft. marketing és kommunikációs igazgatójaként feladatai közé tartozott a vállalati stratégia végrehajtása, a vállalat imázsának folyamatos karbantartása az ügyfélnövelő hirdetések, kampányok, rendezvények, direkt marketing kampányok, valamint a külső és belső kommunikációs feladatok megvalósításával. Az imázs és ügyfélnövelő kampányok, valamint a márkaépítési tevékenység irányítása, csakúgy, mint a kommunikációs stratégia kidolgozása és a sajtókapcsolatok ápolása is hozzá tartozott. 2004 és 2007 között a Malév Zrt. Termékfejlesztési és Marketing Osztályának vezetője, majd mostani kinevezéséig a Termék- és Ügyfélmenedzsment Osztály vezetője volt.

Előbbi pozícióban a hazai és 60 külföldi célállomáson irányította a társaság marketingtevékenységét. Ennek keretében a marketingstratégia megvalósítása és akciótervekre történő lebontása mellett kiemelt feladata volt a Malév imázsának frissítése kommunikációs kampányokon keresztül. 2007-től került az utóbbi pozícióba, ahol a kereskedelmi vezérigazgató-helyettes irányítása alatt, többek között a termékfejlesztési, a brand, az ügyfélmenedzsment, a központi poggyászkereső és a törzsutas területek munkájának szakmai vezetése, továbbá a Malév és a oneworld márka integrációjának elkészítése, a márkaérték, márkaimázs és ügyfél-elégedettségi kutatások készítésének koordinálása tartozott hozzá. A Magyar Turizmus Zrt. marketingigazgatójaként Dudás Krisztina elsődleges feladata a társaság „Új vizeken” elnevezésű 2011. évi marketingtervének végrehajtása.

© vilagszam.hu




Galéria:



Add a Twitter-hez Add a Facebook-hoz



A kategória további hírei:


KÖRNYEZETVÉDELEM
Emberhangon beszél az emberekhez a bálna
A búvárokat küldené ki a vízből
PÉNZTÁRCA
Jelzáloglevelek 100 milliárdért
Mérföldkő a tőkepiacon
ÚTIKÖNYVEK HELYETT
RECIKLI
Dinó, borostyánba zárva
A világ legkisebbje lehet

Koronavírus és turizmus

TOP
PIKÁNS

1. Mi van most az Adrián?

Egy magyar recepciós mesél

2. Ezt most inkább hagyja ki!

Életveszélyes a túrázás

3. Emeletes ülések a repülőkön

Ez (is) lehet a jövő

4. Menjen, amíg nem késő

Több mint 100 világörökségi helyszín tűnhet el

5. Döbbenetes emberek szavaztak vasárnap

Zárcsökkentést és táncos játszóteret kért a két szavazó

6. Ilyen az amish szex

Két év tombolás után csak a férj

7. Nádas Tamás barátom emlékére

Lezuhant a műrepülő világbajnok

8. Csodanövény válthatja ki az antibiotikumokat

A kerti sarkantyúka a 2013-as esztendő gyógynövénye

9. Blöff - Nem lehet méregteleníteni a testünket

Zacher Gábor toxikológus elmondja az igazat

10. Ilyen az eszkimószex

Szex kölcsönbe

1. Apa lesz Ed Sheeran

Egy időre abba is hagyja most a zenélést

2. Koronaékszer-lakodalomra készülnek Ajakon

Sanyi bácsi túllőtt a célon

3. Ekkora mázlija senkinek sem lehet

Egy nyáron kétszer vált hipergazdaggá

4. Lábát törte Törökországban Katie Price

Egyszerre mindkettőt

5. Kanye West indul az elnökválasztáson

Kim Kardashiannal közösen célozzák meg a Fehér Házat

6. A színész nyakának ugrott az óriáspatkány

Megkergültek a járványban

7. Karanténban a násznép Tolnában

Az anyakönyvvezető sem úszta meg

8. Szülés a villamosmegállóban Budapesten

Rendőrök voltak a bábák

9. Szexbabák a stadion lelátóján

Szabadkozik a koreai klub

10. Kivédeni a koronaválást

Japánban betömték a piaci rést

Műsoraink
2020.08.14. 18:35 Világszám - Inforádió
Koronavírus és turizmus I.
2020.08.15. 10:05 Világszám - Inforádió
Koronavírus és turizmus II.
2020.08.16. 10:35 Világszám - Inforádió
Koronavírus és turizmus I. ism.
Közösség
Nap lánya

A boldogság a legnagyobb siker

Szófelhő / Archív
--