Hoppá - Így még sosem láttad Németországot
Másfél perces kisfilm mobiltelefonnal Jeremy Fischertől
[szorenyi.p] publikálva: 2013-09-12 18:18:00 | Nyomtatás
Mobiltelefonnal Németország körül. Az amerikai video- és fotóblogger Jeremy Fischer néhány héten át bejárta Németországot a Youth HotSpotok mentén, és kamerájával rögzítette benyomásait az ifjúsági úticél Németországról.
A legendás zenei fesztivál, a Nürburgringen megrendezett „Rock am Ring”, a futurisztikus stuttgarti Porsche-múzeum és Észak-Rajna–Vesztfáliában, a trendi düsseldorfi Medienhafen mellett Jeremy a klasszikus természeti és kulturális úticélokat is felkereste, így bejárta például a Wartburgot Türingiában, a warnemündei strandot Mecklenburg–Elő-Pomerániában és a bajorországi Königsseet is.
Az imázsfilm Jeremy négyhetes körutazásának eredménye, amely része a Német Turisztikai Hivatal az idei tematikus év keretén belül megszervezett „Youth HotSpots in Germany – Share the moment” közösségi médiakampányának.
„Az ilyesfajta produkciókkal szeretnénk lépést tartani a mozgókép iránti megnövekedett kereslettel az interneten. Ezek a videók az online kommunikációnk fontos részét képezik, és jelentős szerepet játszanak a fiatal célcsoport megszólításánál” – mondja Petra Hedorfer, a DZT igazgatótanácsi elnöke. A Nielsen Multi-Screen 2012-es médiafelmérése szerint az internethasználók 74 százaléka néz online videókat világszerte, 28 százalékuk pedig naponta néz videókat mobiltelefonján.
Youth HotSpots Németországban – A DZT közösségi médiakampánya
A kampány központi elemét a DZT weboldala, a www.germany.travel/youth képezi, amely folyamatosan bővül a felhasználók által generált tartalomnak köszönhetően. Ezen az oldalon a vendégek utazásuk megkezdése előtt már információkat gyűjthetnek Németországról, illetve egy interaktív térkép segítségével felfedezhetik a HotSpotokat – mint például trendi bárokat, üzleteket vagy múzeumokat. Ezen felül a felhasználóknak lehetősége van arra, hogy saját személyes tippjeikkel bővítsék a weboldalt. A DZT így használja ki az „ajánláson alapuló marketing” trendjét, hogy felhívja a fiatal célcsoport figyelmét a németországi látnivalókra. A tartalmat videók és rövidfilmek egészítik ki, amelyek megfelelnek a megváltozott médiahasználati magatartásnak, miközben kielégítik a felhasználók megnövekedett szórakozási és információs igényét is.
A DZT-ről
A Német Turisztikai Hivatal Németország nemzeti idegenforgalmi testülete, székhelye Frankfurt am Mainban található és állami támogatásból működik. A DZT stratégiákat és termékeket fejleszt és kommunikál, célja, hogy tovább építse a német utazási desztinációk pozitív imázsát, illetve támogassa a németországi turizmust. Ennek érdekében a DZT világszerte 30 külképviselettel rendelkezik.
Galéria:
A kategória további hírei:
Egy magyar recepciós mesél
Életveszélyes a túrázás
3. Emeletes ülések a repülőkön
Ez (is) lehet a jövő
Több mint 100 világörökségi helyszín tűnhet el
5. Döbbenetes emberek szavaztak vasárnap
Zárcsökkentést és táncos játszóteret kért a két szavazó
Két év tombolás után csak a férj
7. Nádas Tamás barátom emlékére
Lezuhant a műrepülő világbajnok
8. Csodanövény válthatja ki az antibiotikumokat
A kerti sarkantyúka a 2013-as esztendő gyógynövénye
9. Blöff - Nem lehet méregteleníteni a testünket
Zacher Gábor toxikológus elmondja az igazat
Szex kölcsönbe
1. Tönkretette Marilyn Monroe ruháját Kardashian
Hiányzó gyémántok
2. A lelked mélyére ás le ez a személyiségteszt
Készen állsz?
3. 5 tuti tipp a boldogabb élethez
Így szabadulhatsz meg a negatív érzelmektől
4. Ez a legizgalmasabb csillagjegy
Elmondjuk, miért!
5. Ez a 3 csillagjegy őrjítően érzéki és szexi
Köztük vagy?
6. Jolie keményen megvádolta Pittet
„Történt családon belüli erőszak…”
7. Tovább dagad a Nagy Feró botrány!
Majka kiborult: Miért kell ilyen álszent sz.rnak lenni?
8. Nagy titokban házasodott össze a sztárpár
Nem akárhol buktak le
9. Öngyilkossággal kokettált az álomesküvő után
A királyi családban sem fenékig tejfel az élet
10. El sem akarjuk hinni, hogy válna Varga Judit
Egy bulvárlap círt cikket, a házaspár reagált
Roxy ügynök